Recenzja fotoobrazu saal digital | jak nie zwątpić w siebie?



Ja również dostałam możliwość przetestowania fotoobrazu od saal digital.

Kiedyś interesowałam się fotografią, ale dziś umiem, wiem i znam minimum, choć staram się to pogłębiać, nie jest to główny cel mojego życia. Zamiast tego próbuję wycisnąć maksimum z pozowania i tańczenia przed obiektywem. Wbrew pozorom baletowo-akrobatyczne pozy wykonuje się dużo łatwiej niż takie "normalne".
Zdecydowałam się na zdjęcie ukazujące to, co kocham najbardziej. Jest to format 50x50. 

Do rzeczy... 

Wybrałam nieidealne zdjęcie, by w harmonii z cytatem tworzyło całość, jaką sobie wymarzyłam. Jeśli obserwujesz mnie na tanecznym instagramie to możliwe, że widziałeś to zdjęcie. Ma ono jednak dla mnie szczególną wartość. 
Było robione rok temu nad morzem przez moją mamę, która zamiast wygrzewać się na słońcu latała za mną z obiektywem, spełniając moje fotograficzne zachcianki. 
Dzisiaj potrafię więcej, ale to spuszczona głowa pokazuje, jak nieidealni jesteśmy, a stopa w niedokończonym poincie mówi o tym, że perfekcja nie istnieje. 





Jakość? 

Zaprzeczyłabym powyższym zdaniom o idealizmie, ale naprawdę nie mam się do czego przyczepić.  Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że powyższa firma z każdego zdjęcia wydobędzie świetną jakość. A więc nie musi być mega giga super hiper dobre foto, a wystarczy, by nie było rozmazane.
Moje było wykonane aparatem, ale nie najlepszym, najnowszym i generalnie wiele mu brakuje, a mój fotoobraz nie ukazuje żadnych niedoskonałości. 





Projekt?

Saal digital oferuje bezpłatną aplikację, dzięki której możemy stworzyć naszą wymarzoną grafikę. Zawiera on dużo symboli, za które także nie jest pobierana dodatkowa opłata. Korzystałam z nich- wszystkie kropki, serduszka i listki. Jest też opcja dodania tekstu, ja jednak zrobiłam to wcześniej w innym programie, nie wiedząc o cudownej możliwości zaprojektowania czegoś własnego. Mamy wiele czcionek do wyboru, a cała aplikacja jest bardzo dokładna. Zawiera nawet instrukcje jak ułożyć nasze zdjęcia, aby zostawić wolny brzeg na zawinięcie obrazu. Jest to bardzo cenne, bo nie każdy o tym pamięta. 







Przesyłka? 

Jest tylko możliwość kuriera. Dobrze czy źle? Pozostawiam do własnej oceny. Po zamówieniu możemy śledzić stan naszego produktu, który jest też wykonywany bardzo sprawie, kilka dni i obraz będzie już u nas. Kurier informuje, w jakich godzinach przybędzie, jeśli nam to nie odpowiada, możemy w każdej chwili zmienić adres czy termin dostarczenia przesyłki. Natomiast sama paczka jest duża, ale naprawdę dobrze zapakowana. 


Jak w siebie nie zwątpić? 

Może mówi mi o tym mój fotoobraz, może jakiś głos w sercu.
Jednak cytat "It's not about being the best. It's about being better than you were yesterday." na pewno pomaga to zrozumieć. By nie iść ślepo za innymi, ale podążać za sobą. 
Jak w siebie nie zwątpić to chyba wierzyć w siebie. Takie proste, a wciąż wydaje się jak prywatny mount everest. 
Jak w siebie nie zwątpić to też nie słuchać hejtów i nieważne czy wypowiada je chamsko zazdrosny kolega czy rodzina- słuchaj siebie i własnego serca, nie bliskich. Z czasem każdy zrozumie, że to, co daje Ci szczęście jest najważniejsze. 
Jak w siebie nie zwątpić to też pracować o lepszego siebie, codziennie pomimo ogromnego trudu. 






7 komentarzy:

  1. Fajnie by było zobaczyć ten fotoobraz we wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli wszyscy są zadowoleni, i o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. "To, co daje Ci szczęście jest najważniejsze." - O tak! Zgadzam się z Tobą całkowicie. A sam fotoobraz - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Uwielbiam takie rzeczy, uważam że zatrzymywanie wspomnień i ich utrwalanie jest bardzo ważne. Świetnie się potem do nich wraca :) Bardzo fajny obraz i świetna recenzja. Ja osobiście jestem w trakcie tworzenia pierwszej fotoksiazki i jest to całkiem spore wyzwanie :D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie świetne utrwalenie wspomnień. Dziękuję i życzę powodzenia w tworzeniu fotoksiążki, oby wyszło tak jak to sobie wymarzyłaś! ♥

      Usuń
  5. Dzięki Tobie dowiedziałam się o takiej możliwości spersonalizowania ulubionego zdjęcia i przetworzenia go w obraz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TeresaKiełb , Blogger